خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

من و مدیریت زمان

سلام

اصولا "مدیریت زمان" عبارتیه که هیچ وقت نتونسته با موفقیت کنار اسم من قرار بگیره.


امسال داره قرار می گیره


اولین کاری که کردم این بوده که از توی گودرم بیش از 90 تا سابسکریبشن که هر روز چک می کردم رو پاک کردم و مدتیه که روزانه، ده دوازده تا فید میاد برام، که همه شونم نیاز دارم و مفیده.

قدم بعدی هم کم کردن دوستانی بود که فالو می کردم.


قدم بعدی هم دل کندن از فیس بوک بود.

بعدشم لغو کردن عضویتم توی گروپ های (حتی مفید).


خلاصه که. اگه تا چند وقت دیگه خودکشی کردم هم بدونید در راستای مدیریت زمان و مدیریت فردیه.

شاد باشید

با تو همه چی آرومه!

سلام

عیدتون مبارک. تو سال جدید بهترین ها را برای همه آرزو دارم و امیدوارم که بتونیم امسال بیشتر داشته هامون را ببینیم و از خدا برای تک تک اونا تشکر کنیم.


از اونجایی که امروز مصادفه با سالگرد ازدواجمون خواستم احساساتم را برای اولین بار از این کانال برای موسی منتقل کنم:


موسای عزیزم


با تمام وجود عاشقتم. هر روز زندگی با تو برای من پر از شادی و مهربونیه. تو بهترین دوست و همدم منی و تمامی پیشرفت های زندگیم را مدیون تو هستم.

با تو واقعا همه چی آرومه!

دوستت دارم.

رفتیم تو چهار سال

سلام

سال نو مبارک


به خاطر نزدیک شدن به ددلاین پایان نامه هامون، سرمون حسابی شلوغه، یواشکی خیلی از عید دیدنی ها رو پیچوندیم و نشستیم خونه به کارا پرداختیم.

خدا رو شکر  که خوب پیشرفت داشتیم.


یه سفر پنج روزه هم به اتفاق سه تا از دوستای خوبمون داشتیم که جاتون خالی بسیار خوش گذشت و سفر پرباری بود. گزارش سفر رو به زودی مکتوب می کنم، ان شا الله


و مطلب آخر که مهمتر از همه هم هست:


امروز سومین سالگرد ازدواج من و رزیتاس.


خوشحالم که وقتی بر می گردم و به این زندگی سه ساله مون نگاه می کنم، فقط عشق می بینم و گذشت رزیتا که این رابطه رو گرم نگه داشته.

از خدا میخام هر لحظه عشقمون رو بیشتر کنه.