خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

با تو همه چی آرومه!

سلام

عیدتون مبارک. تو سال جدید بهترین ها را برای همه آرزو دارم و امیدوارم که بتونیم امسال بیشتر داشته هامون را ببینیم و از خدا برای تک تک اونا تشکر کنیم.


از اونجایی که امروز مصادفه با سالگرد ازدواجمون خواستم احساساتم را برای اولین بار از این کانال برای موسی منتقل کنم:


موسای عزیزم


با تمام وجود عاشقتم. هر روز زندگی با تو برای من پر از شادی و مهربونیه. تو بهترین دوست و همدم منی و تمامی پیشرفت های زندگیم را مدیون تو هستم.

با تو واقعا همه چی آرومه!

دوستت دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
بابا حسن پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

رزیتای عزیزم! موسای گلم!
نمی توانم احساسات خودم را از شنیدن و خواندن و دیدن این همه عشق پنهان کنم. من خوشحالم ! بی اندازه خوشحال! بی نهایت خوشحال! و از ژرفای وجودم می دانم که برای همیشه شما دو تن اینچنین خواهید بود و به پیش می روید! از اینکه این چنین دست در دست هم بسوی قله های سبز موفقیت و کسب آرامش درونی گام برمی دارید به شما تبریک میگویم و دستان گرمتان را می بوسم. برایتان دریایی از سعادت و خوشبختی ناب آرزو دارمندم که آگاهی اولین رمز خوشبختی هر کسی است.خدا یار و نگهدار همیشگی شما و دعای خیر من بدرقه راهتان باد.
شاد و بهروز باشید! قربون شما بابا حسن

ما هم از شما سپاسگزاریم
می دانیم که در تمام زندگیمون راهنمایی های شما روشنی بخش راهمون بوده و در تمام موفقیتهامون کمک های شما و مامان رو به وضوح می بینیم.

قدردان محبتهای شما هستیم

رزیتا

سارا جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://havayeneveshtan.blogspot.com/

سلام
هم عیدتون مبارک و هم سالگرد ازدواجتون! ایشالا همیشه سالم و سرحال باشین.

ممنون سارای عزیز
امیدوارم شما هم سال های سال در سلامتی و سعادت زندگی کنید.

رزیتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد