خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

و ما نیز آنها بودیم


از خلوتشان نگفتم

چراکه هر کس در خلوت خود آن گونه است که تمنا دارد

  و ما نیز . . .  

ازطعامشان نگفتم .

چرا که شراب و طعام هر کس به قدر بضاعت و بینش اوست

  و ما نیز . . .


از آن چه که می پوشند نگفتم.

" چرا که هر کس که خود را به قومی شبیه سازد از همان گروه است "

و ما نیز . . . . . . .

و تنها از چیزی گفتم که در آن ، " ما نیز آنها بودیم"




بر گرفته از کتاب و ما نیز آنها بودیم. نویسنده: کیانوش کاکاوند

ارسالی از موسسه ی بین المللی کلام زنده

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

این کتاب بی نظیره... من واقعا لذت بردم و تا حالا چند بار کتاب رو خوندم ... باید از آقای کاکاوند تشکر کنم...

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام من تمام نوشته های شبنم را تایید می کنم از بی نظیر هم بی نظیر تره و رندگی انسان رو متحول می کنه من نیز چندین بار خوندمش و هر بار لذت بیشتری از خوندنس بردم

م.ن پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام
"مورد داشتیم" از 27 فروردین تاکنون ننوشته چیزی!
کجایید؟

به زودی دوباره خواهیم نوشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد