خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

من و مدیریت زمان

سلام

اصولا "مدیریت زمان" عبارتیه که هیچ وقت نتونسته با موفقیت کنار اسم من قرار بگیره.


امسال داره قرار می گیره


اولین کاری که کردم این بوده که از توی گودرم بیش از 90 تا سابسکریبشن که هر روز چک می کردم رو پاک کردم و مدتیه که روزانه، ده دوازده تا فید میاد برام، که همه شونم نیاز دارم و مفیده.

قدم بعدی هم کم کردن دوستانی بود که فالو می کردم.


قدم بعدی هم دل کندن از فیس بوک بود.

بعدشم لغو کردن عضویتم توی گروپ های (حتی مفید).


خلاصه که. اگه تا چند وقت دیگه خودکشی کردم هم بدونید در راستای مدیریت زمان و مدیریت فردیه.

شاد باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
ماندانا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://aria20.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز، شما را به وبلاگ جامعه ایران و جامعه شناسی آریائی http://aria20.blogsky.com با مقاله جدید دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر همکار شما ماندانا

رز جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ http://shosho.blogsky.com

کاش واسه ما هم از این مدیریت زمانها میچیدی
اخه ما هم وقت سر خاروندن نداریم

فرهاد سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

میخوای از این به بعد من به جات بنویسم اینطوری وقتت بیشتر آزاد میشه

من که خوشحال می شم یه هولی به این کشتیه به گل نشسته بدی اوستا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد