خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

تاریخچه و فلسفه ی شب یلدا

سلام

داشتم در مورد شب یلدا سرچ می کردم و دنبال یه منبع بودم که اطلاعات تقریبا کاملی از شب یلدا و فلسفه ی جشن های آن شب بهمون بده که این سایت رو پیدا کردم.

گفتم اینجا بزارم شمام استفاده کنید:

یادداشت روزانه ی من

فقط دو تا نکته داره:

۱. سایت رو توی ایران باید با شیلترفکن باز کنید.    ۲. متاسفانه این سایت منابع اطلاعاتشو معرفی نکرده

ویکی پدیا هم جالب نوشته. و مکمل مطالب فوقه.


شاد باشید. یلداتون مبارک

موسی

نظرات 1 + ارسال نظر
فروغ دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ق.ظ

88 باز هم سیاه تر شد !!!!

همین طوره. متاسفیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد