خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

دنیای این روزای من

یه ماهی می شه که زندگیم روح تازه ای گرفته و من خوشحالم.


روزا هر وخ به خودم میام می بینم تو این فکرم که کی شب میشه و من دوباره می تونم بشینم پشت سازم و حالی ازش بپرسم.


دوباره مث اون سالها از خونه مون نوای دل نشین سنتور بلند شده.


رزیتا هم که تنبک می زنه. امیدوارم به زودی بتونیم هم نوازی کنیم.


از این روزام خیلی راضی ام.

نظرات 4 + ارسال نظر
سوده یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

خدا رو شکر

منم دوست دارم بشینم پشت سازم ولی نمی تونم صداش رو در بیارم هنوز :D

امیدوارم هر روزتون بهتر از دیروزتون باشه ... شاد باشید زوج خوشبخت :)

امان از شکسته نفسی تو.
هر کی ندیده، من یکی که میدونم تو چه می کنی با سازت.

امیدوارم به زودی کنسرت بدیم :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

فهمیدی که دارم شکست نفسی می کنم ؟!
آره منم موافقم ، وقتی دیگه نت ها رو کامل شناختم و تونستم پا بزنم ، بریم تو کار کنسرت :D

سارا چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://havayeneveshtan.blogspot.com/

چه عالی بچه ها!! من تازه دارم با رضا ارف یاد میخونم ، کنسرت دادین من و رضا میام رهبری ;)

سعید پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.succes.mihanblog.com

سلام... من همین الان آدرس وبلاگتون رو از عمو حسن گرفتم و همین الان از دفترشون دارم از وبلاگتون بازدید می کنم!
خوشحال میشم همدیگرو از نزدیک ببینیم...
این هم وبلاگ منه : www.Succes.mihanblog.com
حتما دیدن کرده و کامنت بزارین خیلی خوشحال میشم...

سعید جون سلام
خوش حالم کردی به این جا سر زدی و کامنت گذاشتی

من از مشتریای پر و پا قرص وبلاگنم و از خوندن مطالب جالبت لذت می برم.
موفق باشی جیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد