خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

خانواده ی کوچک ما

اینجا خانه ی موسی و رزیتا در فضای سایبره. سخن از عشق خواهیم گفت با بوی باران

دوستان همیشه خندان من

نمی دونم تا حالا این حس رو داشتید که اتفاقی و غیر منتظره یکی از دوستاتونو توی وب پیدا کنید یا نه. برای من که زیاد پیش اومده. دیروز هم یکی دیگه از اون روزها بود که بلاگ دو تا از دوستای دیگه مو پیدا کردم و بسیار مسرور شدم.

داشتم دنبال یه عکس از میرحسین می گشتم! واسه پست قبلیم، که یه هو رفتم توی سایت/بلاگ حمیدرضا و آزاده، زوج خوش بختی که توی پیک آسا با هم همکاریم. دو تا از اون امیرکبیریای ناب دوستداشتنی. (البته تصور من اینه که وقتی می گم امیرکبیری، نیازی نیست صفات دیگه شونو بگم. امیرکبیریا بسیار سرخوشند، صاف و بی غل و غش اند، منتظرن یه چیزی پیش بیاد تا یه جوری ربطش بدن به سیاست و آخریشم اینه که توی نگاه همه شون یه غمی پنهانه از زجری که کشیدن تا نمره بگیرن و فارغ التحصیل شن. )

اما این دو تا، همیشه دارن می خندن. از اون آدمایی اند که هر وقت نگاشون می کنی دلت شاد می شه. نمی دونم حمید به آزاده کشیده و خندون شده، یا آزاده به حمید.

ضمنن هر دوشون خوب می نویسن. سری بزنید.

یه عکس هم ازشون می زارم اینجا واسه یادگاری



موسی

نظرات 2 + ارسال نظر
فروغ دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ق.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
باورم نمیشه !!!!!!!!!!!!!!

آزاده !!!!!!!!!!!!!!!!

دوست دوران دانشگاه و همسایه اتاق در خوابگاه !!!

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

خداییش دنیا خیلی کوچیکه !!! ((((:

حمید دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ب.ظ http://blog.hamidcity.com

بابا ایول! خیلی باحال بود عکسی که گذاشتی:دی ما هم اتفاقا چند روز پیش یه وبلاگ از دوستانمون پیدا کردیم و بسی خوشحال شدیم! حالا هم که وبلاگ شما رو هم پیدا کردیم و بسی خوشحال تر شدیم:دی ایول

چاکرتم حمید جان.
قربان خودتو :دی هات برم من ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد